Home / Pristatymas

Pristatymas

Prekės siunčiamos kiekvieną darbo dieną. Pirkdami prekes iš 3Dshop.lt elektroninės parduotuvės prekes jūsų patogumui galite atsiimti keliais būdais.

AB „Lietuvos paštas“ registruota siunta Lietuvoje:

Pristatymas Lietuvoje, kaina 2,00 eur. 2-3 darbo dienos.

Savo siuntos buvimo vietą galite sekti paspaudę ant nuorodos ir įvedę siuntos numerį: http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska

„Lpexpress“ paštomatu:

Pristatymas Lietuvoje, kaina 2,50 eur. 1-2 darbo dienos.

Savo siuntos buvimo vietą galite sekti paspaudę ant nuorodos ir įvedę siuntos numerį: https://www.lpexpress.lt/track/

„Omniva“ paštomatu:

Pristatymas Lietuvoje, kaina 2,50 eur. 1-2 darbo dienos.

Savo siuntos buvimo vietą galite sekti paspaudę ant nuorodos ir įvedę siuntos numerį: https://www.omniva.lt/verslo/siuntos_sekimas

Pasaugojimas „Lpexpress“ paštomate (Ukmergės g. 282)

Pristatymas tą pačią dieną arba sekančią po apmokėjimo. Kaina 1,2 eur.

Nemokamas atsiėmimas Vilniuje (Laisvės pr. 125 5A. 507 K. (Pasažas „Pas Juozapą“ ).

Šiuo metu dėl paskelbto karantino užsakymai tik siunčiami arba paliekami pasaugoti terminale. Atsiėmimai negalimi.

Karantino laikotarpiu siuntos gali vėluoti. Kadangi situacija kiekvieną dieną kinta, tai turite stebėti www.post.lt tinklapyje.

SVARBU!

Prekių pristatymo paslaugas teikiant tretiesiems asmenims, mes negalime būti atsakingi už siuntinio vėlavimą ar praradimą, bet kokį trečiųjų asmenų veikimą ar neveikimą, ar kitokį įvykį nuo to momento, kai siuntinys buvo perduotas pristatymo paslaugas teikiantiems tretiesiems asmenimis.

Tuo atveju, jeigu užsakytos prekės pakuotė, kurią Jūs gavote, turi išorinių defektų, Jūs apie tai turite informuoti kurjerį prekių pristatymo metu. Tuo atveju, jeigu yra nustatomas vidinis prekės pažeidimas, kuris nebuvo matomas prekių pristatymo metu ir nėra sąlygotas natūralaus prekės nusidėvėjimo, Jūs turėtumėte susisiekti tiesiogiai su prekes pristačiusia įmone, kuri yra atsakinga už prekės pažeidimą.